torsdag 8 maj 2008

Ja må hon leva!

Ja, jag alltså. 27 år. Livet tickar vidare. Både inuti och utanför.

Fick en jättefin byrå av F som levererades under dagen! Våran första riktiga möbel faktiskt! Dels som vi köper här i Taiwan men även som vi någonsin köper till vårt eget hem. Eller fått in i vårt eget hem. Syrran fick också en byrå i födelsedagspresent förra året. Byråer verkar gå hem i släkten.

Levererade lite kaka till F's kontor. Med brist på eget jobb och jobbkompisar så får man låna hans istället, och låtsas att dom är "mina". Skolan är lite krass just nu med dålig lärare så dom får inget. 

Har köpt lite presenter till mig själv också! En fin väska i många färger! Som det ska va... Dessutom många fack så den får säkert agera skötväska i framtiden också. Man får väl vara lite smart. Men efter skolan fick jag ett riktigt infall, en riktig självorsakad överraskning! Nämligen en symaskin! Jätteliten och pluttig med i stort sett bara raksöm, zick-zack och knapphålssömnad. Men vad mer behöver man egentligen?! (kan inte säga så mycket annat när min lilla älskling står i ett förråd någonstans i Malmö...). Ska ta ett besök på "Tyggatan" här framöver! 

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis i efterskott! Kram