lördag 26 april 2008

Intervjuoffer

Idag så har jag haft besök av en kille som studerar i Taipei, men som även på distans i Sverige läser journalistik och har som sista uppgift för kursen att skriva en artikel som ska publiceras i en tidning. Han skickade ut ett mail och frågade om intresserade av att vara med i ett litet inlägg. Naturligtvis ställer man upp! Och Västerbottens Folkblad med! Så idag har jag låtit mig intervjuas, sånt är alltid kul. Och vad ska man annars göra när F bestämmer sig för att gå till jobbet en lördag?

Jag vet inte när artikeln kommer att publiceras men jag återkommer om det! Någon gång i Maj antar jag.


2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej gamm! (Var det länge sen du hörde det?) ;)

Stort GRATTIS!! Vad kul med en liten. :D
Du jag har bytt mail och tappat min adressbok, vad var det du hade för mailadress?
Har hänt en hel del i mitt liv också men vi kan ta det på mailen!
Kram

Anonym sa...

maritsandgren@hotmail.com